Jocuri pentru copiii de ieri si cei de azi

Ma uit la jocurile pe care le joaca copiii in ziua de astazi si ma gandesc la ce jocuri video existau in perioada cand eram eu copil , si nu pot sa nu observ diferentele enorme care exista intre ele. De la grafica, la personaje si  intriga, aceste jocuri par total diferite.
Va ma aduceti aminte de jocurile de care ne bucuram cand eram mici? Cred ca cel mai popular era Tetris. Un joc care din punctul meu de vedere este nemuritor, si care in ciuda graficii simple era unul dintre preferatele mele. Am observat ca este inca un joc care se bucura de popularitate, desi nu chiar atat de multa pe cat mi-as dori, si a suferit imbunatatiri de grafica, avand si varinate mai complicate decat cele pe care le jucam eu.
Dupa Tetris cel mai mult imi placeau acele jocuri Mario, unde trebuia sa dobor toti inamicii pentru a reusi sa o salvez pe printesa. Acest joc era frumos colorat antrenat si pasnic. Spre deosebire de aceste jocuri Mario, jocurile preferate de copii din ziua de azi par a fi mult mai violente si mai realiste, parca furand un pic din aerul de poveste pe care ar trebui sa il aiba un joc.
Dar e drept ca nu toate jocurile noi sunt inferiore celor pe care le jucam eu, chiar daca le privesc cu nostalgie pe cele din urma. Trebuie sa recunosc ca unele din jocurile de acum mi-ar face multa placere sa le joc si eu. Copii au acum acces la multe jocuri pe care mi le-as fi dorit precum: jocuri de colorat, jocuri de gatit sau jocuri dress up. Totusi dat fiind accesul din ce in ce mai usor a copiilor la calculatoare, parintii ar trebui sa aiba mai multa grija si sa monitorizeze accesul copiilor la jocuri, astfel incat sa se asigure ca le vor accesa doar pe cele potrivite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu